Uncategorized

מארז פירות משלוח של טעמים עד הבית

מארז פירות משלוח

נמאס לכם מהגיחות המייגעות לסופר, מהפירות העייפים ומהמבחר המצומצם של תוצרת טרייה? בטח שמעתם שיש לכך פתרון – משלוחי פירות עד לפתח ביתכם. אבל האם זה באמת נחוץ, האם המחיר שווה את זה והאם התוצרת באמת טובה ואיכותית יותר? כדי לעזור לכם להחליט בנוגע לשירות זה, בחרנו להציג כמה סיבות המסבירות מדוע מארז פירות משלוח עד הבית הוא הפתרון האולטימטיבי לאוהבי הפירות המושבעים

 

תוצרת טרייה וטעימה יותר

הידעתם? רשתות סופרמרקט, בעיקר הגדולות מביניהן, נוטות לייבא תוצרים ממדינות אחרות, ומשקיעות פחות בתוצרת מקומית. בתהליך הייבוא יש מסע ארוך שעוברים הפירות- מה שמוביל לכך שהאיכות שלהם נפגעת. אז במה שונה מארז פירות משלוח מהחקלאי? שירותי משלוח מאפשרים לכם לקבל את הפירות באופן ישיר ובזמן מועט, מה שמבטיח את הטריות שלהם. אתם בטח יודעים שטעמו של פרי שרק נקטף מהעץ יהיה טעים יותר מפרי ששכב שעות ואף ימים על המדף. לחוויה זו תוכלו להגיע באמצעות משלוחי פירות הביתה! בנוסף- פירות אלה מחזיקים זמן רב יותר בבית.

 

תמיכה בחקלאים מקומיים

עכשיו יותר מתמיד הכלכלה שלנו זקוקה לדחיפה ותמיכה. אחת הדרכים לעשות זאת היא לקנות מעסקים מקומיים ולא מתאגידי ענק- ולקבל את התוצרת שלכם מהחקלאים החרוצים. מארז פירות משלוח מחקלאי עושה בדיוק את זה!

 

זה קל ונוח

נסיעה לסופר היא הרבה מעבר ללשים פירות בשקית ולצאת. צריך למצוא חניה, לחכות בתור, להעמיס לרכב ועוד. אם אתם מזמינים את הפירות שלכם באינטרנט בלחיצת כפתור- חסכתם את כל הזמן הזה, אותו אתם יכולים לתעל לצורך פעילויות שונות וחשובות יותר מהמתנה.

 

אין אריזה – בחירה ירוקה

בסופר לא רק שהמון מוצרים מגיעים באריזת פלסטיק שלא לצורך, אנחנו גם נוטים להשתמש בשקיות ניילון בכדי לארוז את המוצרים שאנחנו בוחרים- גם כשהם עצמם בתפזורת. היתרון הגדול של משלוח פירות הוא שכך אתם יכולים לצמצם את השימוש בפלסטיק. משלוח יגיע עם כל הפירות בקופסה אחת, ללא שום אריזה מיותרת. טוב לבטן וטוב לכדור הארץ!

 

מארזי פירות אצל משק טל דיירקט

אוהבים פירות כנשנוש או כבסיס למתכון של קינוח מרענן? ניתן להזמין מארזי פירות שיגיעו ישירות מהחקלאי אל הבית שלכם. משק טל דיירקט שמח לספק שירות של משלוחי פירות, ירקות ושאר תוצרים מקומיים בצורה יעילה, מהירה ופשוטה. מוזמנים להציץ בקטלוג המגוון של המארזים שהחברה מציעה ולבחור את האחד בשבילכם!

כתיבת תגובה