Uncategorized

משלוחי ירקות ופירות מהחקלאי – טריות עד הבית

משלוחי ירקות ופירות מהחקלאי

שמעתם לאחרונה על שירותי משלוחי ירקות ופירות עד הבית? מדובר בפתרון מעולה למשקי בית רבים ולו יתרונות רבים. אם אתם רוצים לשמוע עוד על שירות זה – אתם מוזמנים להמשיך לקרוא

 

מה זה משלוח ירקות ופירות עד הבית?

מדובר במארזים של שלל פירות וירקות שיכולים להגיע ממש עד לפתח ביתכם. הירקות והפירות מגיעים ישירות מהחקלאיים המקומיים: הם נקטפים, נארזים בתוך ארגז- ונשלחים אליכם. ניתן להזמין משלוחי ירקות ופירות מהחקלאי באופן חד פעמי או באופן קבוע, לדוגמה פעם בשבוע או אחת לשבועיים. בדרך זו אתם יכולים לדאוג לכך שהמקרר שלכם תמיד יהיה מלא בתוצרת טרייה, איכותית ומקומית.

 

איזה ירקות ופירות ניתן לקבל?

לרוב הירקות והפירות שתקבלו במשלוחים הם הייבולים שכרגע נמצאים בעונה. ניתן לקבל שלל ירקות, פירות, עשבי תיבול וכדומה- כולם לרוב מגוונים יותר ממה שתוכלו למצוא בסופר המקומי שלכם. יש מארזי ירקות קבועים מראש ומארזים שאתם יכולים לבחור מה נמצא בהם- וזאת בהתאם לצרכים האישיים שלכם ושל משפחתכם.

 

מהם היתרונות של משלוחי ירקות ופירות מהחקלאי?

להזמנת משלוחי ירקות ופירות יש יתרונות רבים. קודם כל, מדובר במצרכים באיכות וטריות גבוהה יותר. דבר זה אומר שהם גם יהיו טעימים יותר (יש פחות צורך לתבל!) וגם יהיו בריאים יותר עבורכם ועבור בני משפחתכם. דבר שני, בכך שאתם מזמינים משלוח אתם חוסכים לעצמכם זמן רב. מדובר בדרך נוחה להבטיח לכם ירקות ופירות במקרר. לבסוף, מדובר בדבר טוב לעשות לעולם ולתעשייה- זוהי הבחירה הירוקה והדרך שלכם לתמוך בתוצרת חקלאית מקומית.

 

איך דואגים לכך שלא יהיה בזבוז של מוצרי מזון?

לעיתים אנשים דואגים שהם יקבלו סל של ירקות ופירות אבל לא ידעו מה לעשות איתו. הטיפ שלנו הוא להביט בכל מה שהגיע במארז ולהתחיל לתכנן את התפריט השבועי שמורכב מכל הרכיבים הללו. במהלך השבוע השתמשו בירקות ובפירות, ואם בסוף השבוע אתם רואים שהם כבר התעייפו- תמיד אפשר להכין מרק או ריבה מהשאריות!

 

איפה מזמינים משלוחי ירקות ופירות מהחקלאי?

מחפשים היכן ניתן להזמין משלוחי ירקות ופירות ישירות מהחקלאיים אל הבית? זאת בדיוק המומחיות של משק טל דיירקט. תוכלו למצוא מגוון מארזים של פירות טריים וירקות איכותיים שיעשו את כל הדרך מהשדה אל הבית שלכם. משק טל דיירקט עושים זאת כבר זמן רב וישמחו להעניק לכם את החוויה הטריה והאיכותית הזאת!

כתיבת תגובה