Uncategorized

ירקות ופירות משלוחים עד הדלת!

ירקות ופירות משלוחים

מי מאיתנו לא רוצה משלוחי פירות וירקות באיכות הטובה ביותר? מהרגע שהפירות והירקות נקטפים על ידי החקלאי ועד שהם מגיעים לעמדות בסופר, עובר יותר מדי זמן, ויותר מדי גורמים גוזרים עליכם קופון. למזלנו, קיימת אפשרות לקבל ירקות ופירות משלוחים עד הבית – ישר מהחקלאי. באופן הזה, מתקבל מוצר באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.

 

פירות וירקות בסופר – משלמים הרבה ומקבלים מעט

כשזה מגיע לקניות ברשתות סופרמרקטים בישראל, לצערנו הרב פירות ויקרות נמכרים ביוקר והסחורה המתקבלת לא מצדיקה את המחירים הגבוהים. הסחורה שהחקלאים מוסרים לידי רשתות השיווק היא טובה בהרבה מזאת שאנחנו מכניסים לעגלה – למה זה קורה? הפער הזה קשור בעיקר להעברת הסחורה. איכות הפירות והירקות נפגעת ככל שהם עוברים יותר ידיים, וככל שעובר זמן רב יותר מהרגע שהם נמסרו על ידי החקלאי ועד שהם מגיעים למדפים. באשר למחירים המופקעים, הכנסותיהן של רשתות הסופרמרקטים מתבססות על הפער בין המחיר בו הן קונות את הסחורה למחירים בו הן מוכרות אותה. בסוף, הצרכן הפשוט משלם הרבה עבור הפירות הירקות שהוא רוכש ומקבל מעט. במידה ואתם מחפשים משלוחי ירקות ופירות משלוחים עד הדלת, הגעתם למקום הנכון!

 

מסירים את הגורם המפריע  ועוברים למשלוחי ירקות מהחקלאי

אז אם קיימת סחורה טובה וטרייה אצל החקלאי והוא מוכר אותה במחיר זול יותר – למה לא לקנות ממנו? אולי תופתעו לשמוע שאתם יכולים לעשות את זה. בשל הביקוש הגובר של הציבור הרחב לפירות ויקרות באיכות גבוה, ניתן להשיג באמצעות משלוחי ירקות ופירות סחורה טרייה ישר מהמשקים החקלאיים. באופן הזה, ניתן להשיג פירות וירקות באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר הזול ביותר.

 

איך אפשר להשיג מהחקלאים משלוחי פירות וירקות?

כאמור, הציבור צמא לפירות ויקרות באיכות טובה יותר מזאת שעומדת לרשותו בסופר. בהתאם, קמו גופים ייעודים שכל מטרתם היא להביא את הסחורה הטובה ביותר לצרכנים באמצעות משלוחים. כלומר, בתור צרכנים לא תצטרכו ליצור קשר עם משק חקלאי כדי לקבל פירות וירקות טריים.

 

משק טל דיירקט –  מהחקלאי ועד הבית

טל דיירקט היא חברה המשווקת אונליין פירות וירקות ממיטב חקלאי ישראל. באמצעות אתר נגיש וקל לשימוש, תוכלו להזמין פירות וירקות ישר מהחקלאי ולקבל אותם עד דלת הבית. כמו כן, אצל טל דיירקט לא מתפשרים, ודואגים לשלוח פירות וירקות טריים ואיכותיים בלבד. במידה ונמאס לכם לשלם מחירים מופקעים עבור פירות וירקות באיכות ירודה – צרו קשר עם טל דיירקט ותיהנו מפירות וירקות ברמה הגבוהה ביותר.

כתיבת תגובה