Uncategorized

משלוחי ירקות ופירות מהחקלאי – שפע של בריאות וטעם!

משלוחי ירקות ופירות מהחקלאי

בשנים האחרונות נעשו עליות מחירים משמעותיים בתחום המזון ובפרט בירקות ובפירות. ברשתות המזון הגדולות אמנם המבחר הוא די גדול כי חלק מיובאים וחלק הם גידולים כחול לבן והמחירים אמנם סבירים אבל האיכות – על האיכות אין מה לדבר. איכות הפירות והירקות שאנחנו רואים בסופר היא די ירודה בלשון המעטה וזה קיים בכל הרשתות אשר מוכרות פירות שיצאו מהקפאה או ירוקות שאבד עליהם הכלח. אם כבר קונים ירקות ופירות – מזמינים משלוחי ירקות ופירות מהחקלאי!

לא מתפשרים כאשר הכל במרחק לחיצה – משלוחי ירקות ופירות

מעבר לעליית המחירים בשנים האחרונות גם ההגעה לסופר התחילה להיות עול שמקשה על כולם. אם כן, לפני מספר שנים, רשתות השיווק זיהו את הצורך של הלקוחות לקנות בצורה מקוונת – באינטרנט החלו למכור את מוצריהם באתרי האינטרנט תוך שהן מציעות את כל מה שיש בסופר.

באותה הנשימה, החקלאים גם כן זיהו את הפוטנציאל האדיר והבינו שרק כך הם יוכלו להוכיח ללקוחותיהם את איכותם של שלל הגידולים הנפלאים שלהם מבלי לעשות "תחנת עצירה" ברשתות השיווק או אצל הירקנים אלא הלקוח מקבל את התוצרת מהחקלאי עד לביתו על ידי פעולה פשוטה של ביצוע הזמנת משלוחי ירקות ופירות מהחקלאי.

איפה מומלץ לעשות משלוחי ירקות מהחקלאי

אם אתם כבר בעניין של הזמנת משלוחי ירקות ופירות, זהו הזמן המתאים ביותר להיכנס לאתר של  משק טל דיירקט אשר מציע למכירה את הפירות והירקות הכי טובים וטריים שיש ובזמני משלוח נוחים. מעבר לתפוחים, בננות, אגסים, מלפפונים ועגבניות תוכלו למצוא גם דברים שהם מעט מיוחדים כמו בטטה סגולה, מלון בון בון, דלעת ספגטי, יינות, ממתקים מיוחדים ועוד דברים טובים ומיוחדים שיש רק במשק טל דיירקט. באתר תוכלו לפתוח טופס הצטרפות למועדון לקוחות ולקבוצות רכישה שיוזילו את מחיר הרכישה. רוצים לפנק את קרוביכם במתנה? פירות יער טריים משלוח שישאיר להם טעם וזיכרון מתוק.

לסיכום

מעבר לכך שהלקוח מקבל תוצרת חקלאית ברמה ובאיכות גבוהה מאוד, הלקוח שמזמין ירקות ופירות לביתו, מחזק בהחלט את ענף החקלאות כחול לבן. חוץ מחיזוק הכלכלה, כאשר אנחנו משקיעים את מיטב כספנו ברכישת מזון כמו פירות וירקות, אנחנו מצפים שהאיכות תהיה ללא פשרות לכן במשק טל דיירקט הבינו את מצב השוק שבו הסופרים ורשתות המזון מוכרים אמנם ירקות ופירות אבל באיכות נמוכה יחסית לזו שיש אצלם ולכן באתר הידידותי מאוד אפשר כבר עכשיו לאסוף את הירקות והפירות שאתם מעוניינים, לקנות ולקבלם במשלוח הקרוב.

כתיבת תגובה