Uncategorized

משקאות לניקוי רעלים – הדרך הטבעית לנקות את הגוף

משלוחי ירקות ופירות

בעידן המודרני הנוכחי, קשה להימנע מספיגה של רעלים שונים, שנמצאים במזון ובסביבה. ככל שהמודעות לכך גוברת, כך אנשים מבינים שמעבר לשמירה על אורח חיים בריא, חשוב גם לסייע לגוף להתנקות מרעלים שהצטברו בו.

אחת הדרכים הנפוצות לבצע זאת, היא באמצעות משקאות לניקוי רעלים. הכוונה היא למיץ או שייק לניקוי רעלים, המתבססים על ירקות ופירות טריים. על אף שקיימת מחלוקת בנוגע ליעילותם, אין ספק שבכל מקרה הם מועילים לגוף בדרכים רבות.

 

מה זה מיץ או שייק ניקוי רעלים?

מיצים או שייקים לניקוי רעלים מכילים רכיבים שעוזרים לגוף להתנקות מחומרים מזיקים, ובמקביל מזינים אותו בשפע של ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים. שתייה של משקה המכיל פירות, ירקות ועשבי תיבול למיניהם, עשויה לסייע לגוף להיפטר מפסולת מיותרת.

בנוסף, לפי הרפואה האלטרנטיבית, ישנם שייקים או מיצים המתאימים במיוחד לניקוי כבד או לניקוי כליות. רבים מאמצים לשם כך הרגל של "צום מיצים", שהכוכב הראשי שלו הוא מיץ ירוק, וכן מקפידים על שתייה קבועה של שייקים ירוקים.

חשוב לדעת שקיימים הדלים משמעותיים בין מיץ לשייק. השייק עשיר בסיבים תזונתיים, המאפשרים ספיגה איטית של סוכרים. הוא אמנם משביע יותר, אך לרוב גם מכיל יותר קלוריות. מיץ לעומת זאת, אינו מכיל סיבים כלל. מצד אחד הדבר גורם לספיגה מהירה ומיידית של החומרים המזינים, ומצד שני עלול לגרום לקפיצה ברמות הסוכר.

 

5 יתרונות של שייקים ירוקים לניקוי רעלים

שייקים ומיצים המכילים רכיבים טריים ואיכותיים, הם דרך מצוינת להעניק לגוף שפע של חומרים מזינים בכוס אחת. עם זאת, לשייקים ומיצים ירוקים ישנם יתרונות ייחודיים נוספים, מכיוון שצמחים ירוקים מכילים מולקולה איכותית בשם כלורופיל. הנה כמה מהיתרונות המשמעותיים שלה:

  1. ניקוי רעלים: לכלורופיל תכונה המסייעת בניקוי הגוף מרעלים, המגיעים מהסביבה או ממזון.
  2. חיזוק מערכת החיסון: צריכה של כלורופיל תומכת במערכת החיסון, ומשפרת את היכולת של הגוף להילחם בזיהומים.
  3. תקינות מערכת העיכול: כלורופיל מסייע לפעילות תקינה של מערכת העיכול וכן לתנועת מעיים חלקה.
  4. הפחתת הסיכון לחלות בסרטן: בזכות התכונות האנטי-סרטניות של הכלורופיל, הוא עשוי לסייע במניעה של סוגים מסויימים של סרטן.
  5. שיפור בריאות העור: כלורופיל תורם גם לבריאות ולשיפור מראה העור, ומסייע בהפחתת דלקות.

 

אילו רכיבים כדאי להכניס לשייק ירוק?

כדי ששייק או מיץ ירוק יועילו לגוף ויסייעו לו בצורה מיטבית, רצוי שהם יכילו כמות גבוהה ככל הניתן של כלורופיל. רמת הכלורופיל נקבעת לפי הכמות וסוג הרכיבים הירוקים שהוא מכיל. עלים כהים יותר כמו קייל, פטרוזיליה ותרד, מכילים יותר כלורופיל מאשר ירקות ועלים בהירים, כמו מלפפון או חסה. כדי שהמשקה יהיה טעים לשתייה, נהוג להוסיף לו רכיבים מתוקים, כמו תמרים או פירות בשלים.

 

איך מכינים שייק או מיץ ירוק בבית?

הכנה של מיצים ושייקים אינה משימה מסובכת, אך יש להצטייד עבורה במכשור מתאים. על מנת להכין שייקים יש צורך בבלנדר, ואילו כדי לסחוט ירקות ופירות למיץ, יש צורך במכונת מיצים ייעודית. שאר העבודה קלה מאד – שטיפה וחיתוך של הרכיבים והכנסתם למכשיר המתאים.

חשוב מאוד להכין את המיץ או השייק מירקות ופירות טריים ואיכותיים, ממקור מהימן. את המשקה יש לשתות מיד אחרי ההכנה, כדי שלא יאבד את יתרונותיו הבריאותיים. מומלץ להתחיל עם רכיבים ירוקים עדינים ולשלב במשקה פרי מתוק, כדי להסתגל בהדרגה לטעמים.

הנה כמה סוגים של רכיבים בריאים, בעזרתם ניתן להכין מגוון של מתכונים לניקוי רעלים:

  • עלים ירוקים: תרד, קייל, סלרי, חסה, פטרוזיליה, נענע, נבטים
  • ירקות: מלפפון, סלק, גזר, ברוקולי
  • פירות: תפוח ירוק, ענבים ירוקים, בננה, פירות יער, מנגו, לימון
  • אגוזים ושומנים: אבוקדו, חמאת שקדים, טחינה, זרעי צ'יה, אגוזי ברזיל

 

משק טל דיירקט – ירקות ופירות להכנת משקאות לניקוי רעלים

על מנת לשמור על אורח חיים בריא, במיוחד אם רוצים לנקות את הגוף מרעלים, כדאי להכניס מיצים ושייקים לשגרת התזונה היומיומית. אנחנו ב"משק טל דיירקט" מציעים לכם את מיטב הירקות, הפירות והעלים שאתם זקוקים להם, כדי להכין בעצמכם שייקים בריאים, מחזקים וטעימים. הפירות והירקות שלנו יגיעו אליכם ישר מהשדה, כשהם בשיא טריותם ומתפקעים מחומרים מזינים. אנחנו מזמינים אתכם לבחור את הרכיבים האהובים עליכם, להזמין אותם עד הבית בלחיצת כפתור, ולאמץ שגרה של שתיית משקאות בריאים ואיכותיים. אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 0506-990-006

כתיבת תגובה